21.2.11

News from 2nd hand

Cześć ;)
Za mną pracowity tydzień, mam nadzieję, że efekty mojej pracy (na wielu płaszczyznach) będą już niedługo.
Parę dni temu odwiedziłam swój ulubiony 2nd hand, był to ostatni dzień przed dostawą i niestety nie udało mi się upolować żadnych ciuchów, ale za to mam kilka stylowych dodatków.
/Hi!
It was a week full of the work (on many plains) and I hope that effects will appear soon. 
Few days ago I visited my favourite 2nd-hand, it was a day before the delivery so I didn't  find any clothes, but I have a few additions. 





Kisses,
C.

8 komentarzy:

  1. gdzie znajduje sie ten second hand? i wiesz moze, gdzie w sh są takie torebki jak masz powyzej ?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. JAKIE ŚLICZNEEE! GDZIE TO KUPIŁAS?! ;OOOOOOO

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiedziałam, ze takie cudowne rzeczy mozna 'wyłowic' z sh :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, Hej ;)
    Te rzeczy pochodzą z SH przy ulicy Bema, niedaleko ZUS-u. To jest mój ulubiony w mieście. Polecam też taki duży przy żelaznej (wszystko wycenione, ale bardzo tanio) i na Warszawskiej, prawie na przeciwko poczty.

    OdpowiedzUsuń
  5. a za ile kupiłaś tą torbę ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. i kiedy są dostawy w sh na bema?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. a gdzie dokladnie to na bema sie znajduje?:D

    OdpowiedzUsuń