18.9.11

The Red Cosmos in my head

Na widok przesyłki zapakowanej w srebrną torbę zawsze mam iskierki w oczach. Ostatnią z Asos odebrałam kilka dni temu i nie mogłam się doczekać kiedy pokażę Wam, chociaż jedną rzecz z jej zawartości. Na pierwszy ogień poszła sukienka. Chyba nic nie podkreśliłoby lepiej materiału w nadrukowane zdjęcie kosmosu, niż  asymetria. Czekam, kiedy do popularnych sieciówek w naszych centrach handlowych zawita trochę świeżego spojrzenia na krój ubrań, ponieważ obecnie jest to tylko odświeżanie dobrze znanych i typowych fasonów i dodawanie małych detali,  które różnią je w niewielkim stopniu od poprzedników. Zatem, wszyscy znużeni powtarzalnością asortymentu sklepów stacjonarnych muszą się ratować tymi online. Szkoda, bo lubię szelest toreb, brzęk upadających na posadzkę w przymierzalni wieszaków i wielkie lustra, w które zerkam mijając rzędy ubrań.
/At the sight of the parcel wrapped up in the silver bag I always have sparks in my eyes. I got the last parcel from Asosa a few days ago and I couldn't wait to you, at least, one thing from her content. For the first one - the dress. Probably nothing would  better accent digital space print on material like asymmetry sleeve.I wait for a time when the fresh look at the cutting of clothes will come to our chain stores 'cause at present it's only refreshing well-known and typical cuts and adding small details which makes a little  different from predecessors. So, everyone weary with repetitiveness of the assortment of stationary shops must use online stores. Damage, because I like the rustle of bags, the clank of stands falling down on the floor in the fitting room and large mirrors into which I inspect myself when I pass rows of clothes.
Susie is wearing: dress in digital space print from Asos / Barratts high heels / Beresha bag / New Yorker 
necklace and Donna B.C. rubino tight (rose fragrance)all pics by Aga


XOXO
C&S

15 komentarzy:

  1. Śliczne buty, fajnie z tym kolorem rajstop się wszystko komponuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie i chociaż motyw kosmosu już mi się przejadł to sukienka bardzo mi się podoba :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne buty, z tym kolorem rajstop fajnie się reszta komponuje

    OdpowiedzUsuń
  4. zajebista kolorystyka!! no i zdjecie nr 3 czad!!

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie, przepiękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie kosmos też się już przejadł, ale bardzo interesująco wyglądają buty i rajstopy w dokładnie takim samym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna sukienka, świetnie wybrane miejsce do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :) Sukienka mnie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie podoba mi się połączenie sukienki z rajstopami, fajny efekt kolorystyczny.

    OdpowiedzUsuń
  10. boska sukienka! Sama wolałabym raczej jakiś dodatek w ten deseń, bo - choć efektowny i robi wrażenie, nie wydaje mi się by utrzymał się dłużej niż kolejny sezon...

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka mi się podoba, chociaż motyw zdążył mi się już opatrzyć. tutaj jednak, dzięki czerwonym rajstopom, wygląda całkiem inaczej - jestem po stokroć na TAK

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna sukienka i pzrepiękne zdjecia i w ogóle.. cudownie wyglądasz!
    bardzo mi się podoba, dodaję do obserwowanych ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń