26.6.11

Post orgasmic chill

Susie is wearing: Hell Bunny dress / vintage shoes / vintage jewellery from ebay, allegro.
Caroline is wearing: Miss Selfigde dress /Asos wedges / vintage leather jacket.
All pick by Karolina
Po raz kolejny przekonałyśmy się, jak bardzo ograniczeni ludzie żyją w naszym mieście. Ba, mało tego agresywni i wulgarni. Na szczęście nic poważnego nam się nie stało, najadłyśmy się tylko strachu. Mimo wszystko jesteśmy zadowolone z klimatu i scenerii uwiecznionej na zdjęciach, chodz do tej pory całe zdarzenie wywołuje w nas ciarki. A jak Wam się podoba nasza dzisiejsza propozycja (na obiad)?
Sukienkę, już jakiś czas temu upatrzyłam z kolekcji marki Hell Bunny. Z wielką chęcią przygarnęłabym prawie wszystkie, a w mojej szafie już czekają kolejne na swój czas na zdjęciach. Mogę tylko powiedzieć, że jest to jedna z moich ulubionych marek. Skórzana ramoneska jest już dość długo ze mną, na tyle długo, że nie mogę sobie przypomnieć, skąd ją mam. 

Tytuł posta to tytuł ulubionej płyty grupy Skunk Anansie, która pojawiła się na tegorocznym Orange Warsaw Festival. Dzięki dużej dawce szczęścia udało się ich zobaczyć z bliska w strefie pod samą sceną :)
/These outfits refers to theOrange Warsaw Festival on which we recently were. We saw a few interesting concerts but the Skunk Anansie concert was most important for us. And we managed to stand in the zone beneath the stage! Possibility of seeing Skin - it was something really amazing!
My Chemical Romance
Skin! <3

And the view from the distance at Moby performance.

XOXO


C&S

21 komentarzy:

  1. genialna sesja!
    moim faworytem jest zdjęcie, dwie panie, dwie pary nóg, dwie pary podartych rajstop :)

    Pozdrawiam,
    rudsini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia ! :) moje asosowe koturny :D są świetne ! :) fajne zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że nic Wam się nie stało.
    Efekt sesji znakomity!

    OdpowiedzUsuń
  4. NO wyglądacie tak, że trudno przejsc obok Was obojetnie. Acz zuzplenie nie chce tutaj tlumaczyc chamsta, prostactwa czy nie daj boze agresji wobec Was. Ja bym sie z przyjemnoscia obejrzala za Wami na ulicy :)) Piekna sesja i bosko wygladacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę fajnie stylizujecie..i z dobrą oprawą fotograficzną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. boskie zdjęcia, wspaniałe stylizacje! obserwuję!
    cóż, ja byłam na woodstocku rok temu i byłam bardzo mile zaskoczona atmosferą jaka tam panowała, zero chamstwa czy jakichkolwiek głupich zaczepek, wszyscy ludzie bardzo pozytywnie i przyjaźnie nastawieni. Coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super klimat stworzyłyście i świetnie wyglądacie!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny wyglądacie NIEZIEMSKO! Jestem zachwycona!!! A te rajstopy <3

    OdpowiedzUsuń
  9. love te leather jacket!

    I saw My Chemical Romance the other day and I had so much fun!

    OdpowiedzUsuń
  10. omg, absolutely phenomenal, it needs its very own fashion magazine spread, the outfits are amazing, the shots are amazing, the colours, the vibe, STUNNING LADIES and STUNNING BLOG!!!!! following darling xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe zdjęcia!!:D
    i świetne ciuchy....;)

    OdpowiedzUsuń
  12. The style of the photos are amazing ... love them <3
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają. W moim mieście niedawno byłam świadkiem robienia zdjęć dziewczynie, która była w bieliźnie prowadzona przez chłopaka no i właśnie chyba to jak była prowadzona wzbudziło największe kontrowersje, bo była na łańcuchu. Ludzie byli bardzo zbulwersowani, ale chyba nikt nie miał odwagi podejść, a dziewczyna ma teraz piękne i oryginalne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, będziemy tu częściej zaglądać ;)

    www.dutyofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń