14.1.12

Wir Kinder vom Bahnhof Zoo




"Zobaczyłam kompletnie zapadniętą, obcą twarz. Już od dawna przestałam się rozpoznawać w lustrze. Ta twarz nie była moja. Tak samo jak kompletnie wychudzone ciało. Przestałam je w ogóle czuć. Nawet jak byłam chora, nie dawało o sobie znać. Heroina znieczuliła je na wszelki ból, głód, a nawet na wysoką gorączkę. Zauważało tylko głód narkotyczny."





"Widziałam moją twarz która jeszcze wczoraj wydawała mi się taka bombowa, taka tajemnicza, jak u prawdziwej dorosłej dziewczyny biorącej prochy. Wyglądałam na niesamowicie wyplutą. Pod oczami miałam czarne obwódki. Skóra była obrzydliwa i tłusta"



"W tej niesamowitej dolinie jesteśmy zupełnie sami. Od reszty świata odgradzają nas pionowe ściany. Nie 
dochodzi tu żaden dźwięk z zewnątrz. Jedynym dźwiękiem jest szum wodospadów..."


"Jedyną drogę prowadzącą na dno kopalni chcielibyśmy wysadzić w powietrze. Bo i tak nie mielibyśmy ochoty wrócić kiedykolwiek na górę."




C&S

27 komentarzy:

  1. jak dla mnie bardzo odważna sesja i chyba zbyt dosłowna... niepotrzebnie pokazywałyście moment wstrzykiwania sobie prochów..wystarczyło pokazać leżącą obok strzykawkę..
    Domniemywam, że czytałyście książkę "My dzieci z Dworca ZOO" i być może oglądałyście film...Sądzę, że to nie jest dobry temat na sesję! Aczkolwiek cieszę się, że poruszyłyście ten temat!;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super klimat zdjec :)

    http://diyblog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbyt zadbane i zbyt modne na narkomanki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się. To jest blog o modzie, a książka i ten temat to prawdziwa, potężna inspiracja (i słusznie) i chwała Wam za to! :) Każdy ma prawo do inspiracji na swój własny sposób. Sesja nietypowa i o to właśnie w tym wszystkim chodzi, należą się jedynie brawa za odwagę!
      Gratuluję dobrych zdjęć i stylizacji.

      Usuń
    2. Ale ja nie napisałam, że dziewczyny nie mają prawa do inspiracji czy że nie podobają mi się stylizacje.

      Usuń
  4. Bardzo fajny pmysł na sesję , ja jednak dałabym do takiego tematu neico inne outfity:) Ale doceniam kreatywność:)
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie jest świetne! Super pomysł, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie jest świetne! Super pomysł, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie zgadzam się z meg. Myślę, że sesja po prostu była tak zaplanowana by niosła przesłanie. Wg mnie, trafione ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna sesja, jestem pod wrażeniem, naprawdę !

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna sesja, jestem pod wrażeniem, naprawdę !

    OdpowiedzUsuń
  10. sądzę, że stylizacje są zbyt "czyste", kolorowe, brakuje trochę niechlujstwa. Ten perfekcyjny makijaż jest już w ogóle nie na miejscu...
    Temat ważny i myślę, że ciągle aktualny, ale sesja trochę nieprzemyślana. Mimo to dobre zdjęcia, chociaż nie jak na ten temat..

    OdpowiedzUsuń
  11. odważna sesja, i rzeczywiście trochę zbyt dosłowna.

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny pomysł na zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. 3, 5, 7, 10 - genialne!
    świetnie to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe i odważne zdjęcia :) Pozdrawiam !


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wydaję mi się, że chciałyście przedstawić to, że "jesteście" narkomankami w za bardzo sztuczny sposób. Odważny temat i moim zdaniem niektóre zdjęcia bardzo udane, np. 5 - jak dla mnie idealne, jak patrzy się dziewczynie w oczy, widzę jakąś emocje, a nie pusty wzrok. Ja zrozumiałam to tak, że to jest sesja zdjęciowa "dzieci z dworca zoo". Co innego jakby to miała być sesja na której pokazujecie stylizacje w tym klimacie i otoczeniu. Wtedy zdjęcie 1 i 2 są bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia, ale i tak ostatnim się najbardziej jaram! *.*
    Cudowne. ;-)
    Pozdrawiam. ♥
    i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Caroline jesteś śliczna,przeszkadza mi natomiast to,że Susie bardzo rzadko patrzy się w obiektyw.

    OdpowiedzUsuń
  18. Troche sztuczne te zdjecia z kiepskimi minami modelek - kadrowo fajne jest jedynie 3 od konca, reszta bardzo chaotyczna i nie przemyslana.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej!
    Dziękujemy wszystkim za komentarze! Zarówno te pozytywne jak i negatywne. Dzięki konstruktywnej krytyce wiele można się nauczyć i następnym razem nasze zdjęcia na pewno będą lepsze!
    Pozdrowienia,
    C&S

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś tak czuje niesmak po tych zdjęciach...sorry.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm Ishawi ;) ....
    Genialna sesja

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałam książkę i zrobiła na mnie duże wrażenie.. zdjęcia niesamowite.

    OdpowiedzUsuń